torsdag 1. desember 2011

Kali Mera :)

God dag alle sammen :) 1.adventsdag i dag,og eg har null adventsfølelse,må komme av at her eg e,ser det ut som høst enda:)
I morrest satt eg ute å drakk meg en nydelig kopp med gresk kaffe,fredelig og varmt i sola :) 

Med en utsikt som kan ta pusten av kem som helst :)
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Iraklis moillkosa seg i sola sammen med meg,han e en nydelig hund,klok, leken,og elsker kos,han skulle absolutt hatt ett bad,men det får vente,blir for kaldt te han no å bade,her nede på Skiathos e hundan ute heile året,va litt rart for meg akkurat det,og da han var liten kvalp hadde eg problema med å akseptere det,men no går det bra,han stortrives i sitt kongerike,han springer løs heile tia,og har rett som det e kompisa og venniner på besøk,han hater katter,fordi i hans spede barndom terroriserte ei katt vi kaller Shadow ham kver natt,helt te han blei stor nok te å sette ho på plass,men han har fremdeles respekt for ho:))))

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Denne krukka blei funnet i havet,og e datert te ca 1000 etter Jesus fødsel,den e  avrunda unders slik at de  kunne transporteres i båt,plassert på plassa fylt med sand for å stå stødig.
Blir mange tanka når man sitt å ser på slikt,tidlig på morran :)
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Da eg seinar gikk ned te storboden vår,såg eg denna karen på veggen...stor og feit,heldigvis ikkje så mange av disse innomdørs :))))
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-


Det var alt førr i dag,vakker dag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar